Monday 2 January 2012



hai preety , hai hansome :)
a big smile for you guyss xD
okayy .. harini aku nak jadi burong hantu yang comel . (okay perasan)
seriusly cakap .. memang susah sangat nak pejam mata nie ..
mengapakah ??
maybe dah jadi habit kot kan ==''
okay .. lagi sehari ja nak sekulahh ..
okayy .. tak sabarnya (padahal merana gila)
okay.. this year aku nak something new ..
aku dah tanak jadi bodoh dah ..
for sure dah tanak buadbuad lupa dengan homework yang cikgu kasi ..
dah tanak antianti cikgu bagai (nanti tak berkat tau awak)
aku dah tanak masuk bilik disiplin lagi .. 
aku nak jadi budak paling baek dekad sekolah tu nanti haa ..
pfftt =='' ayat mintak kaki kanan ..
aku memang kan .. suka cakap besar ..
bak kata abang aku 
''sembang kemaih , buadnya tidak''
...........
maybe ini post yang last until next year .
mau tidaknye .. mak aku dah buad perintah bekurung n
.NO MORE INTERNET
.NO MORE FACEBOOKING
.NO MORE BLOGGING 
.NO MORE OUTING ..
okay .. mak aku dera aku selama setahun ..
kajamnyaaa :3 kan??
apelah nasib fb n blog aku nie kan ..
awakk .. selama saya takder nie .. awak tolonglah tengoktengokkan belog buruk sayew ni yerr !!
saya dah takder sapew selain awakk ..
bhahahahahaha #merepek aku memang pandaii ..
okayy .. telinga aku dah dengar macammacam bunyi nie ..
#seram bakhanggg



TQ sebab sudi baca!!

1 comment:

  1. wah..terernyer..posting tgah malam..msty menyerm an..lebeh2 lg kot2 tersilap tkan mouse kuar gamba len plak =.='

    ReplyDelete