Wednesday, 2 November 2011



peek-a-boo ! hari ni (rabu) dekad skola mmg nasib membawa bencana betul lahh , pagi2 lagi dah kena usung buku teks yang seberat 10 tan tu..,,sakit bahu kitew tau,,then,dapat result paper geo n sej yg tersangatlah terokk..,,sedih kan :'( ..,then mase da na balik skula 2 mood kitew teros hilang,,na tau kenape? 2 lah,cikgu kesyangan fatin 2 (konon nya) tibe2 jea na tuduh fatin macam2..,,sakit hati tau takk ,org lain yg gelak mcm pontianak kena rasuk dgn jin ,fatin yang baik lagi sopan ni pulak dituduhnya,,kejam kan.,,kitew kasi tau mak kitew baru tau :p .,then,ad sorang budak `HOT' nie dok suka menjelingjeling..,,eee,kitew tasuke tauu awak,,gedik jea kan,,dia ingat dia sorang jea ade matew then,boley jeling sesuka hati dia je kan.,*npk cgt kau bajed kan2 .choiiyy..,okey lahh byee 


TQ sebab sudi baca!!

No comments:

Post a Comment